PREDSTAV SI, ŽE SA MÔŽEŠ ZAMERAŤ LEN NA PREDAJ PRÉMIOVÝCH PRODUKTOV?
Už nemusíš osobne riešiť malé položky, už sa venuješ len veľkým položkám a predávaš ich s ľahkosťou a s radosťou?
AKO PRVÉ SI POZRI TOTO DÔLEŽITÉ VIDEO!!
Chceš vedieť ako s ľahkosťou predávať prémiové produkty a služby?
Chceš sa dozvedieť zásadné kroky, ktoré vedú k úspešnému predaju prémiových produktov?
Už máš prémiový produkt alebo službu, no nemáš poňatia o tom ako ho predávať?
Som Natália Grünwald
a som expert na High Ticket stratégiu- čo znamená predaj prémiových produktov a služieb. V tejto oblasti sa pohybujem už pár rokov a učím sa od najlepšich. Mne samotnej táto stratégia zmenila život o 180 stupňov a nebyť týchto skvelých stratégii, dnes by som asi každý mesiac naháňala cash a premýšľala ako to všetko poplatím, keďže som matka samoživiteľka. Nemala by som čas ani na rodinu a ani na seba a možno by som už bola aj vyhoretá. Našťastie som sa chopila v správny čas, skvelej šance a dnes mením životy iným podnikateľom.
Si na ceste tvorby prémiového produktu a stratégia High Ticket ťa láka, no netušíš ako by si tieto produkty, ktoré vytvoríš mohla/mohol predávať?
Odpoveď na tieto otázky nájdeš vo vysielaní, ktoré by si mal/a vidieť, ak chceš dosiahnúť svoje vysnívané príjmy.
Pozri nižšie, čo obsahuje mini-kurz.
Čo obsahuje mini-kurz?
Tento mini-kurz obsahuje celkom 2 videá, ktoré obsahujú 3 h hodnotného obsahu.
- V úvode rozprávam svoj príbeh, ako som sa k tomuto celému dostala a ako som predala prvú High Ticket spoluprácu.
- Ďalej vysvetľujem, že ak chcete predávať High ticket produkty a služby, tak nemôžete predávať proces, ale výsledky. Vo vysielaní zistíš, či sa ti náhodou nedeje táto chyba. Vysvetlím ti, čo to je predávanie procesu a kedy sa to deje.
- Psychológia výberu ideálneho klienta: pri tejto stratégii je dôležité si zvedomiť, že nie každý, kto si to môže zaplatiť je tvoj ideálny klient...
Povieme si prečo.
- Ako som pomohla priniesť klientke väčší kľud a pohodu do podnikania a ako sa jej podarilo vystreliť ešte vyššie ku hviezdam- jej osobná spoveď.
- Zistiš podľa čoho si máš vyberať ideálneho klienta pre tvoju prémiovú službu/ či produkt
- Povieme si niečo o psychológii predaja prémiových značiek ako je Louis Vouiton, Hermès a Rolex... a ako sa táto psychológia dá využiť v online.
- Ako komunikovať s potenciálnymi klientami, ktorí majú záujem o prémiové služby a produkty?
- Ako si spracovať fakt, že by si začal/a príjmať hojnosť do svojho života.
- Akú skutočnú hodnotu má tvoj produkt/služba?
- Povieme si prečo sa ti doteraz nedarilo predávať takéto produkty/služby, alebo prečo si s tým zatiaľ nezačal-a.
- Kde predávať prémiové produkty a služby?
- a ako veľmi je dôležitá prezentácia, ak chceš zaujať prémiové publikum...
Bežná cena: 99,- EUR
Teraz len za: 47,- EUR
Vyplň tento formulár, vďaka ktorému sa dostaneš k hodnotným informáciám